מחפש עץ פרי מרשים ומעניין? בחר במנגו

אם אתם מחפשים עץ פרי מעניין, מרשים וכמובן – בעל פרי טעים ומיוחד – המנגו הוא בחירה מצוינת. עץ המנגו מגיע אלינו מהאזורים הטרופיים כך שאפילו חום יולי-אוגוסט ארצישראלי לא יזיק לו. למנגו שורש שיפודי שאינו פוגע בתשתיות, ניתן לשתול אותו סמוך לריצוף ללא חשש. אם נשכיל לבחור עץ בריא, חזק ומניב נוכל תוך זמן קצר ליהנות מפירותיו. ישנם זנים שגדלים לגובה רב ויכולים לספק צל ולשמש כעץ מוקד גדול ומרשים. המנגו הוא בחירה נהדרת לכל מי שרוצה ליהנות מעץ פרי בגינתו.

איך לבחור עץ מנגו לחצר?

ישנם מספר זנים של עץ מנגו שמתאקלמים היטב בארץ (למשל מנגו מאיה, קנת ועוד), לכל זן מאפיינים שונים במקצת. השוני מתבטא בגובהו של העץ, תצורת הנוף האופיינית לו, גודלו וטעמו של הפרי ועוד. ניתן למצוא עצים צעירים, בינוניים ואפילו עצי מנגו בוגרים וגדולים שנעקרו ואוקלמו. חשוב לקבל ייעוץ מקצועי טרם בחירת העץ ולהתחשב הן במיקום העתידי שלו בגינה והן באקלים האזורי. כמובן שבמשתלת 'דרך הגנים' אנו נשמח לייעץ לעזור לכם לבחור את עץ המנגו המתאים ביותר לגינתכם.

איך לטפל בעץ המנגו שלי?

הטיפול בעץ מנגו לא מורכב יותר מטיפול בכל עץ פרי אחר. בהיותו עץ טרופי המנגו זקוק להשקיה מתאימה, לשמש מלאה אך יסתדר גם עם שמש חלקית. על מנת לעזור לעץ להניב פירות גדולים, מרשימים וטעימים חשוב לתזמן היטב את ההשקיה, הדישון והגיזום במיוחד לקראת עונת הפרי. במידה והעץ סובל ממזיקים ניתן לטפל בהם בעזרת מוצרי הדברה ללא חשש לטיב הפרי וללא פגיעה בעץ (כמובן שיש לבחור את המוצר הנכון ולהשתמש בו על פי הוראות היצרן – אנו נשמח לעזור במידת הצורך).

אנו מחזיקים במגוון גדול של עצי מנגו: זנים שונים, עצים צעירים, בינויים ובוגרים. כל העצים במשתלה שלנו מניבים פרי ומאוקלמים. במשתלת 'דרך הגנים' אנו מספקים הסבר מפורט ומלא על הטיפול בעץ המנגו החדש שלכם – אנו תמיד פנויים לשאלותיכם, נשמח לייעץ ולהדריך אתכם בנוגע לכל הנדרש עבור עץ המנגו.